x
sadsad x
asdasd
Garanti ve İade Koşulları

Garanti ve İade Koşullarımız

  • Satın alınan ve kullanılmamış/hasar görmemiş ürünler Mesafeli Satış Sözleşmesi kapsamında 14 günlük cayma hakkı süresi içerisinde iade edilebilecektir. Cayma hakkının kullanılması sebebiyle meydana gelen kargo masrafı Şirketimiz tarafından karşılanacaktır.
  • Şirketimiz tarafından mamamax.com.tr üzerinden satılan her ürün için “yeme garantisi” verilmektedir. Bu kapsamda satın alınan Pronature markalı ürünlerin %10’u ve/veya daha az bir miktarı kullanılmış ise 7 gün içerisinde başka bir koşul olmaksızın iade edilebilecektir. Ürünlerin iadesine ilişkin kargo masrafları Şirketimiz tarafından karşılanacaktır.
  • Üyelikli alışverişlerde “siparişlerim” bölümden, üyeliksiz siparişlerde müşteri temsilcisi veya info@mamamax.com.tr adresi üzerinden iade talebi oluşturabilir.
  • İade talebi oluşturulduktan sonra müşteri ile telefon, mail ya da hesabım bölümü üzerinden iletişime geçilir.
  • İade talebinin onaylanması akabinde mail veya sms yolu ile kargo iade kodu gönderilir. İade kargolar yalnızca anlaşmalı olan Yurtiçi Kargo ile gönderilir
  • Müşteri iade etmek istediği ürünlerin fatura ve varsa promosyon olarak gönderilen ürünlerle birlikte eksiksiz olarak iade etmekle yükümlü olup aksi halde iade talebi reddedilecektir.
  • Müşteri iade etmek istediği ürünlerin hasarsız şekilde Şirketimize ulaşabilmesi için gereken özeni göstermekle yükümlüdür. İade edilecek ürünün özensiz paketlenmesi sebebiyle hasar görmesi halinde iade talebi reddedilecektir.
  • Ürünlerin ulaşması ve kontrollerinin yapılmasının ardından iadesi onaylanan ürünlerin ücret iadesi en geç 14 iş günü içerisinde gerçekleşir. Müşteri hesabına hediye çeki ya da puan tanımlanması halinde söz konusu haklar 2 iş günü içerisinde hesaba aktarılır.
  • Aşağıdaki hallerde iade talebi onaylanmayacaktır.
  • “Yeme garantisi” kapsamında iade alınacak ürünler bakımından; ürünün %10’u ve/veya daha fazla bir miktarının kullanılması ve iade için belirlenen 7 günlük sürenin geçmiş olması
  • İade olarak gönderilen ürün ile sipariş edilen ürünün birbirinden farklı olması
  • İade olarak gönderilen ürünün hasarlı, eksik, bozuk, kırık, defolu, lekeli vb. nedenlerle kullanılamayacak durumda olması halinde.
  • İade talebinin onaylanmaması halinde müşteri konu ile ilgili hesabım bölümü üzerinden, sms veya mail ile bilgilendirilecektir.
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.